دانلود فایل پاورپوینت بررسی عوامل پایداری در ساختمانهای بلند

دسته بندي : فنی و مهندسی » معماری
توضیحات:
فایل پاورپوینت بررسی عوامل پایداری در ساختمانهای بلند و استراتژی های رسیدن به پایداری در این ساختمان ها ، در حجم 35 اسلاید قابل ویرایش.

همچنين در تهيه این فایل کليه اصول نگارشي، املايي و چيدمان و جمله بندي رعايت گرديده است. اين فایل براي دانشجويان رشته هاي مرتبط کاربرد دارد و اميدواريم کمکي براي تحقق به رسيدن اهداف شما کرده باشيم.

بخشی از متن:

امروزه محیط زیست، صرفه جویی در مصرف انرژی های فسیلی و توسعه پایدار به مباحث بسیار مهم و رایج در سطح بین المللی تبدیل شده اند.
بعلاوه افزایش مداوم جمعیت، کشورهای جهان را بیش از پیش با مشکل کمبود انرژی رو به رو ساخته و حیات بشر را تهدید می کند.
طبق گزارش سازمان ملل متحد تا سال 2030 ، در مناطق شهری سراسر جهان ۵ میلیارد نفر زندگی خواهند کرد. در حالی که در سال 1950،30%از جمعیت جهان در مناطق شهری زندگی می کردند، در سال 2000 نسبت ساکنان شهری به 47 % افزایش یافت و پیش بینی شده تا سال 2030 به 60 % افزایش یابد.
کمبود انرژی، گرم شدن کره زمین، گستردگی شهری، آلودگی هوا، فراوانی محل های دفن زباله، کمبود آب و بیماری، میراثی از قرن بیست و یکم خواهند بود مگر این که ما به سرعت بسوی فکر و اجرای پایداری حرکت کنیم.
با توجه به افزایش جمعیت و پیامدهای آن، توسعه عمودی شهرها به عنوان راه حل مناسب و اجتناب ناپذیر مطرح می شود که روش طراحی شهری ما را برای همیشه تغییر خواهد داد. به دلیل اهمیت موضوع محیط زیست، معماری سبز و سازگار با محیط زیست نیز طراحی امروز و آینده ما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. این توسعه عمودی زمانی اثربخش است که سازگار با محیط زیست طراحی شودمی باشد.

فهرست مطالب:
مقدمه
توسعه پایدار و مفهوم آن
معماری پایدار
ساختمان بلند با عملکرد بالا
عوامل طرح
استراتژی ها برای رسیدن به پایداری
سيستم امتيازی LEED
استراتژی های دیگر برای ساختمان های سبز بلند
معرفی ده برج سبز دنیا ( از نظر زیست محیطی)
نتیجه گیری
منابع

این فایل با فرمت پاورپوینت در 35 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

دسته بندی: فنی و مهندسی » معماری

تعداد مشاهده: 5417 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 35

حجم فایل:1,521 کیلوبایت

 قیمت: 11,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: